marți, 30 septembrie 2008

Fiorentina - Steaua Bucuresti


Fotbalul ce sport minunat, toata lumea e interesata de acest sport, insa eu nu. Nu sunt unul dintre persoanele care fac crime ca nu stiu ce echipa a facut misto de echipa cu care tineam sau alceva, nu tin cu nici o echipa in principal, dar in unele cazuri cand o echipa din romania "lupta" cu o echipa din alta tara consider ca reprezinta romania si ar cam trebui sa o sustin.

Navigam pe la blogatu, si am vazut un nou concurs, am zis sa ma inscriu si eu si sa vad daca chiar nimeresc scoru din noroc, sau pur si simplu nu il voi nimeri deoarece nu stiu cum joaca Fiorentina ( perioada cand ma interesat sa incheiat de multi ani), iar de steaua ce pot sa zic la ei sunt putin mai in tema, dar tot "afon" sunt. M-am hotarat sa particip la acest concurs organizat de blogatu si ultrasports , iar ca premiu pot castiga una din cele trei "trofee"(mingi) , dar mie mi-a placut aceasta si sper sa o castig. Avand in vedere de scor acuma vine partea grea deoarece nu prea stiu pentru cine as spune desi as miza cu un 3 la 1 in favoarea Fiorentinei.

Raspuns final: Fiorentina 3 - 1 Steaua Bucuresti.


EDIT: am rezolvat, am scris ultrasports.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Salut!
Scrie te rog ultrasports cu S la sfarsit.

Poti sterge acest comentariu