marți, 30 septembrie 2008

Internetul se va limita la un numar de persoane?


Citeam pe blogul lu' fun-word despre acest subiect, si anume ca exista probabilitatea ca anumite persoane sa poata sa foloseasca internetul.

Intrebare: De ce ?
Raspuns: Fiecare calculator care se conecteaza la internet primeste o adresa de ip(internet protocol), acestea erau in numar de circa 4.2 miliarde atunci cand sa facut aceasta retea globala numita "internet"(mai exact in anul 1977),iar astazi doar 14 % dintre ele mai sunt libere (informeaza Daily Mail), dar intr-un final se vor termina si acestea.

Nu stiu sigur daca este posibil la ceea ce m-am gandit eu, dar ca "salvare" la aceasta problema ar putea sa fie suplimentat acele numere de ip cu inca o cifra, eventual 2. In loc sa fie **.***.***.***(inlocuiti stelutele cu niste cifre) are putea fi cu 4 cifre la sfarsit sau cu 5. Este doar o idee, nu stiu daca este posibil asa ceva, cum nu sunt un foarte bun cunoscator al calculatoarelor, stiu cam cat stie majoritatea.

Intrebare: De ce m-am gandit la asta?
Raspuns: Deoarece mi-am adus aminte din trecut, la fel a fost pusa problema cand se terminau toate numerele de telefon si lumea in continuare dorea sa puna telefon fix imi amintesc ca vroiau sa suplimenteze cu o cifra, sau 2 la sfarsit.

Dar in final eu totusi cred ca se va ajunge la o solutie si este imposibil ca internetul sa se rezume doar la un numar de persoane.

Sursa: fun-word

1 comentarii:

Anonim spunea...

Avem si solutia: chinezii nu mai au voie pe net! Ei singuri ocupa cel putin 1 miliard de IP-uri daca se conecteaza toti! =))