marți, 30 septembrie 2008

Radio Zu


Din data de 29 septembrie 2008 sa deschis noul radio numit "Radio Zu", toata lumea sa intrebat ce e atat de special la "radio zu", si ca orice om am avut si eu curiozitatea sa ascult la el, din pacate sau din fericire aceasta idee mi-a venit la circa 3 dimineata, am luat live-ul in calculator, il puteti lua de aici, auditia a fost exceptionala, nu se intrerupea deloc, chiar am zis o sa fie ceva calumea avand in vedere ca sa investit o suma foarte mare, si ce m-am gandit, din cate stiu eu daca iti faci un "radio" pe shoutcast iti face si pagina web automat, am luat ip-ul frumos care era scris in winamp, si am inceput sa ma uit, adresa este: http://81.196.2.157:8010 , m-am uitat la ascultatori si am vazut ca doar 20 de persoane ascultau de pe internet, ok toate bune si frumoase, ma trezesc si ma duc la baie, si aud o melodie, stau ascult timp de 1 minut, iar apoi aud Radio Zu ( era dat cam la maxim), mi sa parut ok dar acel coleg asculta de la radio, nu de pe calculator, deoarece am incercat sa ascult astazi de pe calculator in zadar, au fost cam 700 de persoane, iar mereu facea "buffer", se pare ca "radio zu" va avea un succes foarte mare, iar kiss fm va scadea treptat. Dupa parerea mea ce mi se pare asa de bun, incat spun ca radio zu va avea o crestere foarte rapida este faptul ca dimineata, intra pe frecventa la "Morning ZU" Morar si Buzdugan, iar pe la ora 18:00 intra Mircea Badea.

Mai multe informatii pe Radio ZU

0 comentarii: