marți, 30 septembrie 2008

Welcome


Ca un om simplu m-am gandit ca as putea sa incerc si aceasta lume, si sa ma apuc si eu de scris, sa imi fac un blog si sa vad cam care este treaba cu el.


Intrebare: Ce ma determinat sa imi fac propriul blog?
Raspuns: Ca orice om am si eu cateva lucruri de spus, despre anumite lucruri, care ma intereseaza mai mult, dar voi comenta si subiecte care nu prea ma intereseaza, voi mai posta si anumite filmulete, glume, si multe alte lucruri, ramane de vazut cam ce pot invata din aceasta lume.

Intrebare: Ce asteptari ai de la acest blog?
Raspuns: Sunt foarte multumit daca 100 de persoane imi vor vizita zilnic acest blog.

Intrebare: Chiar crezi ca e bine ceea ce faci?
Raspuns: Sincer, in viata ar trebui sa incerci cam cate putin din fiecare, daca nu ma voi descurca as putea sa ma intorc oricand la ceea ce faceam in timpu' in care acuma postez pe blog.

Deobicei acestea sunt cele mai frecvente intrebari pe care care si le pune toata lumea cand intra pe un site( din cate am vazut).

Sper ca ma voi descurca in aceasta lume, si sper sa imi fac cat mai multe cunostinte in acest domeniu, dar cel mai important este sa fiu pe placu' dvs, va multumesc pentru timpu' acordat pe care l-ati petrecut aici.

2 comentarii:

Nsjdhdeh spunea...

pai..ma bucur ca ai intrat in grupul blogger..si multa bafta!

Anonim spunea...

Pacat ca nu te-ai mentinut cu blogg`u asta in continuare, cred ca toate bloggurile tale sunt la fel de funny :)) Cel putin eu mai stiu unu' pe care intram destul de des :D