joi, 2 octombrie 2008

Amintiri- "Moama am telefon "





Mai stiti vremea aceea cand au aparut telefoanele mobile? normal, toata lumea si-o aminteste. Din cate imi amintesc eu atuncea "am stat" pe langa cineva cu ceva banuti, nu pot spune ca am stat, era cineva din familie cu care vorbeam destul de des, eram si foarte mic atuncea si mergeam cu acea persoana mai peste tot. Imi amintesc ca era o zi frumoasa din august, brusc suna telefonu' fix si acea persoana ma invita sa isi cumpere ceva. Toate bune si frumoase si ajung intr-o zona mai parasita sa spun asa, in gandu meu ma intrebam ce caut aici? cand am aflat ca acolo era singura si unica firma de telefonie din oras. Intram inauntru, acel prieten doreste sa isi faca un abonament, si i se arata 3 telefoane, nu le mai retin exact dar stiu sigur ca unu dintre acelea,cel pe care la ales, era ca acesta din imagine, nu mai tin minte cum se numea. Numai tin minte exact toate drumuriile, dar tin minte ca am fost de 3 ori acasa deoarece nu avea actele necesare, erau necesare foarte multe acte pe aceea vreme, iar in plus o asigurare, in caz ca telefonu era furat. La sfarsitul zilei acea persoana avea telefon mobil, si tin minte ca am stat circa 2 ore ca sa facem setariile initiale si anume cum sa sune telefonu, si toate celelalte aplicatii. Timpu a trecut au aparut mai multe telefoane, iar acea persoana mi-a "donat" mie telefonu deoarece avea altu. Eram foarte fericit, de atunci nu imi mai amintesc exact cum a trecut timpu dar stiu ca urmatoru telefon al meu a fost un nokia 3310. Nu era primu model aparut, mergeau vestitele "logouri", avea compozer, tin minte ca "faceam" melodii, sau uneori mai comandam anumite melodii, mai faceau reclama la tv. Timpu a trecut cu acest telefon, nu stiu ce ma determinat sa il vand cu o suma, sa mai pun putin in jur de 60 % si sa imi cumpar un nokia 3410, cu un design super misto (pentru vremea aia) polifonic si multe altele. Tin minte ca avea cronometru deoarece ma cronometram uneori cand mai faceam diferite actiuni si mereu imi aduceau zambetu pe buze acele "logouri" haioase, sau mesajele primite de ziua mea, mesaje-logouri, stiu ca imi facea placere sa ii schimb fata originala cu 2 colegi/prieteni, deobicei faceam schimb intre noi de fete cand ne plictiseam de a noastra, stiu ca unu dintre noi avea o fata foarte frumoasa cu un dragon calumea pe spate si am umblat tot orasu sa imi iau si eu un model asemanator si tot nu am gasit. Dar intr-un timp si el sa plictisit de fata respectiva si am facut schimb cu el, fiind noul posesor al fetei cu dragoni ( doamne ce minte mai aveam si atuncea, abia acuma realizez cat de repede au trecut toti acesti ani). Dupa acest telefon am fost fericitul posesor al unui sony-ericsson t230i, pe cand alti prieteni aveau nokia 6230i pe care au dat nu mai mult nu mai putin decat 9.5 milioane (deabia aparuse) eu ma multumea cu sony ericsson al meu, nu aveam "bluetooth" sau "inflarosu" dar era color, avea jocuri, ceva nou pentru mine theme, puteai danwloada de pe internet cu wap theme noi logouri animatii etc. Se putea pune si camera la el, dar camera costa mai mult decat aparatu si am luat o decizie (corecta as spune eu) sa imi strang si sa imi iau pe viitor ceva mai bunicel. A trecut si timpu iar eu am decis sa imi iau nu telefon cu mp3 deoarece doream sa ascult muzica la telefon. Asa ca aveam ceva bani stransi si am fost la magazin, din pacate nu a fost cum imi doream eu dar am zis ca e ok si asa, mi-am luat un sony ericsson k510i si ma costat in jur de 3 mil din cate imi amintesc, era nou pe piata, intradevar nu suporta card are o memorie interna de 30 mb, camera de 1.3 mp, jocuri mult mai "klumea". Din pacate am avut numai probleme cu acest telefon l-am cumparat, iar cand am ajuns acasa am observat ceva ciudat seria de pe cutie nu corespundea cu cea a telefonului, imediat am sunat la "seful" acelui magazin si am facut gat, am fost tratat ca un nimeni pe langa el, mi-am luat inima in dinti si am sunat la vodafone, iar ei mi-au promis ca vor face verificari, eu atuncea am zis ca da sigur vor face, dar surpriza 2 luni mai tarziu acel magazin a luat o amenda frumoasa de 450 de milioane lei( cum erau bani atuncea), dar in acest timp mie mi s-a stricat telefonu' si am fost la garantie. Aici dau de un bou si mai mare care efectiv isi batea joc de mine, eu il amenintam cu OPC-ul el imi dadea nr de telefon de la opc. Mi-am dat seama ca degeaba sun la opc deoarece omu are pile. Si aici vine solutia salvatoare. In trecutu' meu am ajutat un om cat de cat cu relatii, nu stiu cum sa potrivit a venit fix la mine iar eu am avut cum sa il ajut. Si il sun de pe telefonu' unui coleg, ii povestesc care e situatia si tot ce sa intamplat, nu stia sigur daca ma poate ajuta dar mi-a promis ca isi da silinta. Peste 5 minute primesc un apel de la "domnu care facea misto de mine", in care isi cerea scuze pentru daunele provocate, telefonu' meu nu se mai putea repara asa ca mi-a daruit alt telefon nou nout nokia k510i. Am ramas socat de timpu de reactie, iar apoi l-am sunat inapoi pe acel om, si a spus ca am avut noroc deoarece era prieten cat de cat cu "omu care a facut misto de mine", si mi-a sugerat sa nu incep sa fac figuri pentru ceea ce sa intampla ca nu se stie nici o data cand se mai strica telefonu', iar el va refuza sa mi-l repare. Timpu a trecut, iar in prezent sunt fericitul posesor al unui samsung j700 si al unui Nokia N70.

In concluzie: Ajuta lumea, ca nu toti uita de tine si chiar nu vei sti cand roata se va intoarce.

Acesta este trecutul si prezentul personal in domeniul de "mobile" de la primu nokia(habarnam numele) pana la N70, de la monofonic la polifonic, iar apoi la mp3.

Acesta este la telefoane, daca voi scrie si despre calculatoare imi va lua cateva pagini deoarece acolo chiar am multe de povestit de la 4-8-6 pana la dual core peste 10 modele, dar aici ma voi mai gandi daca sa scriu si despre calculatoarele pe care le-am detinut.

1 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tareeee :-bd tine-o tot asa :D