sâmbătă, 4 octombrie 2008

Greva, din cauza desteptiilor de la putere!


Destepti de la putere le-au dat profesoriilor cu 50 % mai mult decat aveau ei, iar restu s-au suparat. Trezoreria, casele de pensii, ameninta cu greva deoarece sunt "gelosi" pe colegi lor din invatamant. Si cum in romania exista proverbu' "capra vecinului", cam asa se intampla ca doar "deh" de ce sa aiba profesorii salari asa mari, ca trec pe la liceu pun 2 note pe semestru si gata au terminat tot. Dar ei nu stiu ca in orice clasa (aproape) exista unu care ii face pitici pe creer respectivului profesor si il ia la misto, il denigreaza, ba chiar erau unele filme pe youtube cum un copil ii dadea pantaloni jos profesorului. Ce as putea sa spun din moment ce nu exista respectul ca omu ala chiar incearca sa explice ceva, iar eu il iau la misto. Dupa cum vedeti profesori nu au o viata chiar asa usoara, bine inteles ca mai sunt si excepti care nu vin la ore, dar ei sunt platiti pentru orele respective, dar asta e alta poveste. Si aici trebuie sa fi pe placul elevilor ca sa "nu te usuie", cand e de gluma, e de gluma, iar cand e de munca, mai se pot strecura glume. In schimb luam un exemplu sa spunem casa de pensii, ce face mai exact? tin minte ca am avut o problema( nu,nu am iesit la pensie) si am mers, dupa coada infernala la care am stat, o fata tanara, de circa 23 de ani imi spune sa stau 2 minute ca ii se blocase calculatoru, dar am intrebat de ce se blocheaza calculatoru? la care tipa fara nici un stres imi raspunde," eh ma floda unu pe messenger". Mi-a picat fata de nervi, dar si de tupeul pe care il avea aceasta fata, inafara ca mesteca (toca) guma in gura intr-un mod enervant, mai avea si un accent " vai dar de ce doriti asta", sa numai spun ce se auzea din spate ( de "dolceee"), a mai facut inca 2 faze ( sa raspunda la telefonu mobil si sa isi alinte iubitu' marmotica, pisoias, bulgaras, dar si sa ma intrebe daca am minute pe vodafone) si a reusit sa ma enerveze rau si atuncea chiar am intrat cu tupeu in tipa respectiva pana am ajuns la sefa dansei. Din cate am observat aveau acelasi nume de familie (de ce nu ma mira?), i-am spus povestea (nu cred ca ma ascultat, dar ma aproba din cap, cred ca ma injura defapt), iar cand am terminat povestea mi-a raspuns "lasati-o si pe ea ca e tanara si e noua si inca nu a prins experienta de care e nevoie", eu i-am argumentat ca statea pe messenger, iar aici mi sa raspuns ca era in pauza de masa. Ma uit la ceas, ma uit la "tanti sefa", ma mai uit o data la ceas, am observat ca limbile treceau usor de ora 10 dimineata, si ii spun pe un ton arogant, pauza de masa la ora 10 dim?, la care dansa imi raspunde" off spune-ti ce problema aveti ca maine o aveti rezolvata si sa terminam o data cu circu...", intradevar sa tinut de cuvant si in ziua urmatoare am avut problema rezolvata, dar ma uimit ceea ce se intampla, si pe departe vor si salari mai mari!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ca idee, ar trebui sa stii ca un lucru. greva din administratia publica a fost planificata si aprobata inainte de votarea legii cu salariile profesorilor. :)