joi, 2 octombrie 2008

Bulgari fura masini in Romania!


Da, chiar asa, nu este deajuns ca zdrentele astea fura masini la ei in tara de rup, trebuie sa se extinda si la noi, asta deja este nesimtire!!! de ce spun nesimtire? pentru ca mai nou, ar trebui sa ne ferim de bulgari. Vad cazuri cum bulgari fura masini, mai ceva decat romani. Este posibil asa ceva sa ajungem sa ne lasam cu frica masina in fata blocului ca vine un bulgar si ne-o fura?
Care este problema in bulgaria se prind prea repede, iar romani au ramas prea inceti de ne fura noua masiniile? Daca romania era o tara ca Germania mai spuneam, aveau un motiv intemeiat, dar asa? Anchetatori spun ca aceste masini ajung in cateva ore in Bulgaria, unde sunt inregistrate cu acte false. Dupa sunt vandute la un parc auto din Bulgaria, iar principali cumparatori din acel parc (inafara de cei bulgari) sunt romani. Asta e tare, imi cumpar o masina de 60 de mii de euro o las in fata scarii, mi-o fura, iar apoi aflu ca aceea masina a fost dusa de acei hoti la o spalatori, da la o spalatorie, una care ii spala si numar si serie si tot! si apoi o vad la un vechin de-al meu cum se da mare cu masina mea nu? Foarte tare, aceasta stire m-a lasat fara cuvinte. De la niste surse personale ( niste amici din Constanta, in special), am aflat ca astazi politia oprea toate masiniile bulgaresti si le verifica.


Sursa: ProTv

0 comentarii: