miercuri, 1 octombrie 2008

Experimentul de la Geneva.


Imi pare rau ca nu am avut acest blog sa comentez acest experiment atuncea cand a fost, dar merg pe vorba nici o data nu e prea tarziu pentru a spune ceva. Din cate stiu momentan este o eroare si experimentul se va lua de la cap luna viitoare. Inainte ca experimentu sa inceapa cu 2 zile vedeam pe la OTV "Va venii sfarsitu lumii?","Vom murii?","Vom intra intr-o gaura neagra?", ba mai mult aparuse si un ceas in partea dreapta de parca ne numarau orele minutele pana cand o sa murim, parca spuneau ceva gen mai aveti atatea ore de trait, folositi toti bani care ii aveti acuma ca sa nu ii luati cu voi, faceti datori cat mai mari, inselati etc. Din surse personale (cineva care stie religie si nu ca majoritatea preotilor care se roaga zilnic sa mai moara cineva ca sa isi termine garaju de la vila cu 10 etaje)a spus ca sfarsitul lumi va veni atunci cand o cruce se va arata pe cer si va fi vizibila de oriunde ( cel putin atata am retinut, dar a fost o discutie de circa 30 de minute, dar atat imi amintesc de acum cateva saptamani).
Eu nu inteleg de ce se sperie toata lumea si intreaba pe orice forum daca vom muri intradevar, eu imi pun intrebarea daca de la experimentul asta mic anuntat avem o sansa sa murim (din 1 mil) ce se intampla in "area 51", eu cred ca acolo se fac experimente cu risc foarte mare si nu sunt anuntate pentru ca altfel ne-am panica, cum am facut cand am vazut scris mare pe OTV, vine sfarsitu' lumi (nu sunt fan otv-ist, dar ma mai uit din cand in cand). si acuma sa va prezint cateva chestii care sunt interesante.
Va mai aduceti aminte de Nostradamus? Cum nu? Era un fel de prevestitor al tuturor marilor evenimente. El a prezis vestitele necazuri din Turcia ( le mai stiti sper), dar el a spus si aceste replici:

“Migrés, migrés de Genefue trestous,
Saturne d’or en fer se changera,
Le contre RAYPOZ exterminera tous,
Auant l’aruent le Ciel signes fera”, scria renascentistul in cartea sa, “Les Propheties”.

In traducere ar fi:

“Fugiti, fugiti din Geneva cu totii,
Saturn din aur in fier se va transforma,
Raza contra-pozitiva o sa va extermine pe toti
Inainte de aceasta vor fi semne pe cer.”

Cateva voci spun ca sfarsitul lumi ar fi in 2012, deoarece daca se formeaza gauri negre acestora le ia in jur de 4 ani ca sa se dezvolte si sa ajunga la o gravitate mai mare decat a pamantului, dar este si sfarsitul calendarul Maiasilor. Daca Nostradamus a avut dreptate pana acuma, nu credeti ca este posibil sa nu fie acest eveniment, sau pur si simplu sa fi gresit? daca calendarul Maiasilor se termina in 2012 nu credeti ca este doar o coincidenta cu acest an, suntem in 2008, gaura neagra se dezvolta in 4 ani => 2012. Refuz sa cred ca sfarsitul va veni in 2012, voi ce parere aveti? puteti lasa comentari despre ceea ce am scris sau despre ceea ce doriti (legat de acest subiect). Nu sunt o persoana foarte credincioasa, in sensu ca nu ma duc de 3 ori pe luna la biserica. Refuz sa cred in biserica, dar cred in Dumnezeu. In continuare aveti un film cu experimentu de la Geneva.




Sursele:OTV,PrizeeInternational.



0 comentarii: