joi, 2 octombrie 2008

Primu sondaj facut pe acest blog.



M-am gandit sa fac si eu un sondaj, sa vad cum vi se pare acest inceput, daca e bine daca e rau, daca e foarte rau, daca "numai are leac" sau cum stiti voi. Daca exista o categorie a dvs. intre una si cealalta pe care le-am enumerat va rog sa scrieti un comentariu la acest post.

Momentan puteti vota pana pe data de 12.10.2008 la ora 00:00, cand se va incheia sondaju si vom vedea rezultatu'.

La intrebarea: "Cum este inceputul meu ca bloger?" puteti raspunde:

Rasunator- bun, foarte bun.
Bun- nu esti perfect, dar cine este?
nimic deosebit- sincer esti cam ca toti incepatori
praff- esti sub media incepatorilor
foarte praff- nu ai nici o treaba!

2 comentarii:

Mugurel spunea...

Salut ! vreu sa iti dau si eu un banner . lasa-mi un comm pe blog sau baga id-ul jitaru_g . ms mult

Anonim spunea...

Mie imi place cum scrii :D esti foarte tare. Pacat ca numai scrii...