miercuri, 1 octombrie 2008

Record traznit-Cei mai multi chiloti purtati!


Navigam pe internet cand mi-a venit o idee, sa vad niste recorduri traznite. Am fost curios cine detine locu' 1 pentru cei mai multi chiloti purtati vrodata, iar apoi am aflat ca este Guillermo. La inceput am crezut ca este o gluma, si ca era o parodie dupa "Guinnes World Record", dar m-am uitat pe youtube, si am gasit filmuletu'. Guillermo va trebuie sa puna cat mai multi chiloti pe el, totul se intampla in emisiunea "Jimmy Kimmel Show", in trecut nimeni nu a mai avut aceasta idee traznita, Guillermo a fost singuru' caruia ia venit aceasta idee, chiar si pana in ziua de azi nimeni nu ia doborat recordu mondial, este si adevarat ca este foarte greu, deja pe la 55 de chiloti pusi avea nevoie de ajutor ca sa puna mai multi, iar daca observati ( normal ca observati), chiloti sunt din ce in ce mai mari, si nu se mai gasesc de la un numar in sus(o varianta XXXL). Cei care sunt "piele si os" au un avantaj foarte mare la acest record deoarece incep cu marimi mici iar apoi pun foarte mari.

1 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tareee =)) pacat ca filmuletul nu poate fi vizualizat :( presupun ca a fost foarte tare. a trecut mult decand ai postat asta si clipul a fost scos de pe youtube..