vineri, 3 octombrie 2008

Euro sa schimbat azi de 3 ori!


Euro si-a schimbat valoarea de 3 ori astazi. Tocmai am primit un telefon de la o amica, care lucreaza oarecum cu bancile si mi-a spus ca euro si-a modificat valoarea de 3 ori intr-o zi. In prezent valoarea unui euro este de 3,8720 (ora 14:01), daca va mai creste pe ziua de azi nu am de unde sa stiu. Este foarte probabil ca euro sa depaseasca pragu' de 3.9 sau chiar 4.0, pana in prezent euro a atins cel mai mare prag de anu' acesta,iar acum cred ca se indreapta spre a depasi cel mai mare prag depasit vrodata de euro (in Romania). De curiozitate am fost la casa de schimb din spatele blocului si am aflat ca daca vrei sa cumperi 1 euro, este 3.9. Mai tineti minte vremuriile cand euro atingea 3.2, 3.3 de acum mai multe luni? Faceti un calcul sumar daca mai aveti euro de atunci. Sa facem un calcul scurt pentru 100 de euro. Cumparati, suta de euro cu 320 roni, iar acum o vindeti cu 390 roni. Profitul este de 70 de roni la 100 de euro ( 700 de mii in bani vechi), sa numai vorbim de 1 000 de euro unde castigati in jur de 700 de roni ( 7 milioane in bani vechi).
Dolaru' isi face de cap si el , ce numai euro?, astazi 3 octombrie 2008 a atins valoarea de 2,7912, aproape un prag de 2.8 roni. Despre dolar nu am informati, dar am scris ca sa stiti valoarea unui dolar in mare parte. Valoriile sunt luate de pe BNR . Asta inseamna ca daca veti merge la banci sau la case de schimb pretul unui euro si al unui dolar la vanzare va fi de 3.9 roni, iar la cumparare putin mai mic fata de ceea ce am scris eu. Pentru cei care nu stiu la vanzare inseamna ca, respectiva banca sau casa de schimb vinde euro, iar la cumparare inseamna ca respectiva banca sau casa de schimb cumpara euro. Daca voi mai avea date va voi tine la curent cu ceea ce se va mai intampla astazi. Desi nu stiu daca voi mai avea.

0 comentarii: