vineri, 3 octombrie 2008

Costum de baie inteligent!


Costum de baie inteligent (pentru doamne sau domnisoare), apartine unei compani din Canada, si costa in jur de 60 de euro. Acest costum de baie te fereste de excesul de ultraviolete, sau mai pe romaneste iti spune cand ai stat prea mult la soare.
Costumul de baie este format din doua piese, este sustinut de margele decorative(eu le spun margele "cameleon") care isi schimba culoarea. Acest costum isi schimba culoarea cand sa exagerat cu "plaja", dar si cand este innorat. Daca afara este mai innorat sau soarele "nu bate" asa tare, acest costum devine alb sau mov, iar daca soarele bate prea puternic, si este posibil sa faceti cancer devine mov inchis. Este o "inventie" folositoare dupa parerea mea, cati dintre voi nu fac plaja? Eu cred ca 70-80% dintre tinere fac minim 3 plaji pe an. Imi pare rau ca nu am gasit nici o poza pe internet cu acest costum, dar am pus aceea poza deoarece are si peisajul acela frumos in spate.

Sursa: ProTv

0 comentarii: